کنترل سیستم TeamViewer

Posted on: بهمن ۱۰, ۱۳۹۵, by :

نرم افزار TeamViewer نرم افزار اشتراک گذاری و مشاهده فایل ها بین ۲ یا چند سیستم است . با استفاده از نرم افزار TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگر و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره گیرید . TeamViewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به کارنامه خود اضافه نموده است .

در هنگام اتصال از لحاظ امنیت هیچ گونه مشکلی برای کاربر بوجود نخواهد آمد حتی در صورتی که سیستم مقابل دارای ویروس باشد فایل های مخرب منتقل نخواهند شد . نرم افزار Team viewer محیطی برای کنترل دستگاه های متفاوت از جمله کامپیوتر ، تبلت و تلفن های همراه اندروید ، تلفن و تبلت های آیفون می باشد . برای انتقال تصویر هر دو دستگاه احتیاج به نرم افزار تیم ویوور دارند و با توجه به آخرین نسخه نرم افزار انتقال تصویر ممکن شده است . نرم افزار با توجه به امنیت پیشفرض قرار داده شده در خود از حفاظت و سوء استفاده از نرم افزار بدون اجازه کاربر جلوگیری شده است .

نحوه عملکرد این نرم افزار بطوریست که بعد از نصب نرم افزار به کاربر سریال و آدرسی تعلق می گیرد و هر دو طرف این سریال را دریافت می کنند سریال برای فرد گیرنده خوانده می شود درقسمت سریال ، رمزی چهار رقمی به صورت پیشفرض توسط شبکه اینترنتی ارسال می شود که کاربر برای با خواندن سریال می تواند دستگاه مقابل را کنترل کند . پسورد دریافتی از ۴ رقم به بالا قابل تنظیم است و همچنین سایز صفحه و کیفیت دریافتی با توجه به سرعت اینترنت قابل تنظیم است . کپی کردن فایل ها فقط با Drag & Drop امکان پذیر می باشد . لازم به ذکر است نرم افزار بعد از هر بار اجرا و بستن رمز جدید را ارسال می کند این امر باعث جلوگیری از سوء استفاده کاربران می باشد .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer Corporate:
– محیط بسیار ساده نرم افزار
– امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
– سرعت بالا و سازگاری با انواع ارتباط ها
– عدم نیاز به IP مجزا
– آیدی خصوصی برای هر رایانه
– تعویض پسورد ها با هربار باز و بسته شدن
– تصادفی بودن پسورد ها
– مدیریت کامل برروی سرور
– قابلیت محدود سازی ریموت
– قابلیت تغییر تنظیمات براساس سرعت
– قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم
– چت کردن دو سیستم سرور و ریموت
– بهینه شدن اجرای کارها براساس سرعت به صورت اتوماتیک
– استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب
– سازگار با تمام دیوار های آتش
– قابلیت استفاده از VPN و Remote presentation
– حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
– سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل محبوب مایکروسافت ویندوز
– و …


 .


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *