آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus 10.Final

Posted on: بهمن ۱۰, ۱۳۹۵, by :

ESET NOD32 Antivirus یک انتخاب مطمئن برای آن دسته از کاربرانی است که میخواهند خیالشان از امنیت سیستم خود در برابر انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، بدافزار ها و … راحت باشد چرا که معمولا وسایل الکترونیکی ما پر از اطلاعات شخصی، کاری و اسناد مهم است. از طرفی معمولا سیستم های امنیتی و ویروس یابی با چالش هایی نظیر کاهش سرعت کامپیوتر و یا پیچیدگی کارکرد همراه هستند.

اما این نرم افزار که توسط شرکت ESET طراحی شده است دارای یک هسته ی قدرتمند اما ساده و سبک در کنار یک محیط ساده و کاربر پسند بی شک میتواند توجه هر کسی را به خود جلب کند.

سایر توضیحات:

این نرم افزار امنیتی یک بسته کامل از ابزارهای مهم امنیتی و ضد ویروس را برای کاربران به همراه می آورد. اهمیت این ابزار زمانی مشخص میشود که کاربران به ندرت متوجه فعالیت و اسکن این نرم افزار میشوند و همیشه حس امینت را تجربه میکنند.

استفاده از CPU و رم به حداقل رسیده است و کاربران همواره از نتایج اسکن کامپیوتر خود راضی هستند. همین مسئله باعث افزایش کاربران این نرم افزار شده است چرا که کاربران قدیمی همواره در حال صحبت درباره ی سرعت و دقت این نرم افزار هستند و همین مسئله یک نوع تبلیغ غیر مستقیم محسوب میشود.


نسخه ۳۲ بیتی


 نسخه ۶۴ بیتی


.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *