نرم افزار بازیابی اطلاعات Recuva

Posted on: بهمن ۲۶, ۱۳۹۵, by :

Recuva نرم افزاریست قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های از دست رفته و حذف شده سیستم .این نرم افزار اگر بلافاصله پس از بروز مشکل اسفاده شود این توانایی را دارد تا حرود صد در صد اطلاعات را برای شما بازگرداند.الگوریتم Deep Scan طراحی شده برای این نرم افزار نیز این قدرت را به شما خواهد داد تا فایل هایی که در زمان های پیش تر از دست داده اید را بازیابی نمایید.تفاوت این بخش با سایر بخش در مدت زمان اسکن و بازیابی آن می باشد.پیش از استفاده و آغاز اسکن این نرم افزار شما می توانید شاخه مورد نظرتان مانند عکس ، فیلم ، موزیک یا هر فرمت دیگری را مشخص نمایید.

 


ویژگی های نرم افزار Recuva :

– باز گرداندن فایل های حذف شده : Recuva می تواند فایل هایی را که به اشتباه از روی کامپیوتر، درایو USB، دوربین، iPod و غیره ، حذف کرده اید را بازیابی کند.
– بازیابی فایل ها از دیسک های فرمت شده یا آسیب دیده : حتی وقتی درایو شما فرمت شده باشد، باز هم Recuva می تواند فایل ها را از روی آن بازیابی کند.
– بازیابی ایمیل های حذف شده : آیا ایمیل های خود را از سطل زباله پاک کرده اید ولی دوباره به آنها نیاز دارید؟ Recuva با پشتیبانی کامل از نرم افزارهای Microsoft Outlook Express، Mozilla Thunderbird یا Windows Live Mail می تواند این ایمیل ها را برای شما بازیابی کند.
– بازیابی موزیک های حذف شده از روی iPod : نرم افزار Recuva می تواند موزیک هایی که از روی MP3 Player یا iPod خود حذف کرده اید را بازیابی کند.
– بازیابی اسناد Word ذخیره نشده : آیا نرم افزار Word شما دچار مشکل شده و شما فراموش کرده اید که یک سند مهم را ذخیره کنید؟ Recuva می تواند به صورت هوشمندی این اسناد Word را از روی فایل های موقتش بازسازی کند!
– Wizard برای شروع سریع : اگر می خواهید بدون درگیر شدن با تنظیمات مختلف، با سرعت تمام فایل های خود را بازیابی کنید، Wizard این نرم افزار پاسخی برای نیاز شما خواهد بود.
– اسکن عمیق : Recuva می تواند بیشترین فایل ها را ظرف مدت زمان بسیار کمی شناسایی کند شما همچنین می توانید با یک اسکن عمیق به نتایج بیشتری دست پیدا کنید.
– حذف ایمن و همیشگی فایل ها برای محافظت از فایل های حذف شده.
– پشتیبانی کامل از سیستم عامل ویندوز به علاوه ۳۷ زبان زنده دنیا.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *